دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان خبر داد:

ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به جشنواره چند رسانه‌ای « ایران من»

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان از ارسال افزون بر ۱۳۰ اثر به جشنواره تولید محتوای چند رسانه‌ای « ایران من» خبر داد.

ارسال بیش از ۱۳۰ اثر به جشنواره چند رسانه‌ای « ایران من»

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام «مجتبی پوریوسفی» با اشاره به برگزاری جشنواره تولید محتوای چند رسانه‌ای « ایران من» به مناسبت دهه فجر اظهارداشت: محوریت اصلی جشنواره تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته با استفاده از ابزارهای هنری است.

 وی از استقبال مطلوب گیلانی ها از این جشنواره خبرداد و افزود: بیش از ۱۳۰ اثر در عرصه های ۱۲ گانه فراخوان جشنواره ایران من به دبیرخانه ارسال شد که پس از تفکیک آثار و با توجه به اعلام قبلی جهت داوری آماده شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه فرآیند داوری و انتخاب آثار برتر هفته آتی انجام می شود اظهارداشت:  پس از رای هیئت داوران،  در ۶ عرضه نفرات برتر اعلام می شوند.

پوریوسفی تصریح کرد: طبق پیش بینی قبلی با توجه به اینکه برخی عرصه ها تعداد آثار به حد داوری نرسید از مرحله داوری کنار گذاشته شده و صرفا لوح تقدیر به رسم یادبود به این افراد اهدا می شود.

وی هدف از اجرای این جشنواره را گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و انتشار هرچه بهتر آثار تولیدی هنرمندان گیلانی اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: اینفوگرافی، نماهنگ، موشن گرافی، پادکست، عکس نوشته، نقاشی (ویژه کودکان)، یادداشت تحلیلی (در مورد مبانی انقلاب / دستاوردهای انقلاب در گیلان و…)، گزارش نویسی، طراحی پوستر، سرود، فیلم کوتاه و مستند از قالب های جشنواره بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه