انتخاب رئیس جدید هیات شطرنج گیلان/ بخشی: گیلان از استان های پیشرو در شطرنج است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان های قدرتمند و پیشرو در کشور است.

انتخاب رئیس جدید هیات شطرنج گیلان/ بخشی: گیلان از استان های پیشرو در شطرنج است

به گزارش ۸دی، مریم بخشی در مجمع انتخابات ریاست هیات شطرنج استان گیلان با بیان اینکه خوشبختانه این استان در رشته شطرنج از قهرمانان ، داوران و مربیان ارزنده و پرتوانی برخوردار است که این نفرات را به شطرنج کشور و جامعه های بین المللی معرفی کرده است اظهار کرد: هم اینک نیز شطرنج استان گیلان نماینده های بسیار خوبی در عرصه های ملی در بخش های شطرنجباز، مربی های تیم ملی و داوران زبده دارد که در سطوح مختلف فعالیت داشته و از افتخارات شطرنج کشور بشمار می روند.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای بسیار خوب این رشته ورزشی در گیلان، شطرنجبازان گیلانی می توانند با تلاش و کوشش بیشتر و همچنین با حمایت های فدراسیون شطرنج ،  مدال های ارزنده ای را در سطوح مختلف ملی و بین المللی کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست هیات شطرنج گیلان برگزار و رئیس جدید آن انتخاب شد، باید از تمامی ظرفیت های موجود این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.

انتخابات ریاست هیات شطرنج استان گیلان روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار و در نهایت حسین میربلوک با کسب ۱۵ رای از ۱۶ آرای ماخوذه  به عنوان رئیس جدید هیات شطرنج گیلان انتخاب شد.

در جریان این انتخابات  با حضور محسن سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شطرنج ، هادی شعاع شرق دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج گیلان رایی کسب نکرد، همچنین مرتضی صادقی دیگر داوطلب ریاست هیات شطرنج گیلان با اعتراض به نحوه روند برگزاری انتخابات از سمت خود انصراف داد و ۲ عضو مجمع نیز به همین دلیل جلسه انتخابات را ترک و در رای گیری شرکت نکردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه