سرپرست پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری سارق سابقه‌دار قفل تابلوهای شرکت توزیع برق در رشت

سرپرست پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق سابقه‌دار قفل تابلوهای شرکت توزیع برق با ۲۴ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

دستگیری سارق سابقه‌دار قفل تابلوهای شرکت توزیع برق در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علیرضا حدادی” با بیان اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت و مبارزه با آن از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: در پی گزارش شرکت توزیع برق مبنی بر سرقت قفل تابلوهای برق معابر عمومی در هفته‌های اخیر در چند نقطه از شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و تحقیقات میدانی، سارق را شناسایی و در مخفیگاهش در شهر رشت دستگیر کردند.
وی افزود: این سارق حرفه‌ای در تحقیقات پلیس به ۲۴ فقره سرقت قفل برنجی تابلوهای برق معابر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ حدادی با اشاره به اینکه مالخر ۲۴ ساله نیز دستگیر شد گفت: سارق ۳۲ ساله سابقه‌دار به همراه مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرپرست پلیس آگاهی گیلان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه