خودروهای قاچاقچیان در پیربازار توقیف شد

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۱۰ تن چوب قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه خودرو نیسان در منطقه پیربازار این شهرستان کشف شد.

خودروهای قاچاقچیان در پیربازار توقیف شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمود حافظی، اظهار داشت: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود با آسیب زدن به طبیعت و محیط زیست، باعث هدر رفت منابع ملی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی پس از قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حال حمل آنها در منطقه پیربازار هستند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی پاسگاه پیربازار با کنترل محورهای سطح حوزه استحفاظی، ۳ خودرو وانت نیسان مورد نظر را مشاهده و آنها را متوقف کردند افزود: ۱۰ تن چوب قاچاق در بازرسی از این خودروها کشف شد.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی ۳ متهم ۲۶، ۴۴ و ۵۰ ساله در این راستا به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی به صورت مستمر ادامه دارد، حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه