فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز از یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد.

کشف بیش از ۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” با اشاره به پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهار‌شنبه آخر سال اظهار داشت: پلیس با کسانی که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر فروش موادمحترقه غیرمجاز در واحد صنفی در شهرستان رشت پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با شناسایی واحد صنفی مورد نظر و اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به این مکام اعزام شدند از کشف ۵۰ هزار و ۶۷۴ عدد موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از این مکان خبر داد.
این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهم ۳۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.
سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی گیلان از شهروندان خواست، در روزهای پایانی سال بر رفتار فرزندان خود به طور کامل نظارت داشته باشند تا شاهد بروز حوادث تلخ نباشیم و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در زمینه فروش مواد محترقه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه