مسابقات وزنه‌برداری استان‌های گیلان و اردبیل در آستارا برگزار شد

مسابقات یک روزه ددلیفت یا وزنه‌برداری قدرتی (جام شهید سلیمانی) با رقابت ورزشکاران استان‌های گیلان و اردبیل، در بندر مرزی آستارا برگزار شد.

مسابقات وزنه‌برداری استان‌های گیلان و اردبیل در آستارا برگزار شد

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه ناحیه آستارا عصر شنبه در اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی سپاه این شهرستان گفت: این رقابت های یک روزه با همکاری اداره ورزش و جوانان، حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده و بسیج ورزشکاران سپاه آستارا برگزار شد و ۹۸ ورزشکار در قالب ۹ تیم با همدیگر رقابت کردند.

سرهنگ “بهزاد قنبری” اظهار کرد: ورزشکاران شهرهای آستارا، اردبیل، تالش، چوبر، نمین، مشگین شهر و لوندویل در این رقابت ها حضور داشتند و در رده سنی بزرگسالان تیم های نام آوران آستارا، توفان لوندویل و طلایی مشگین شهر عناوین اول تا سوم و در رده سنی جوانان تیم های نام آوران آستارا، داداشی اردبیل و پدرام آستارا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه گفت: در رده سنی نوجوانان نیز تیم های نام آوران آستارا، طلایی مشگین شهر و طوفان لوندویل به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و به تیم های برتر هر رده سنی، احکام قهرمانی و کاپ اهدا شد.

وی بیان کرد: آستارا به لحاظ نزدیکی با استان اردبیل و همسایگی با جمهوری آذربایجان، اغلب شاهد برگزاری مسابقات ورزشی بین استانی یا بین المللی است و در سال گذشته نیز اولین دوره مسابقات وزنه برداری قدرتی استان های گیلان و اردبیل در آستارا برگزار شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه