رئیس پليس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

بیش از ۲۶ کیلو موادمخدر در مخفیگاه متهمان در رشت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: ۲۶ کیلو و ۵۰۰ تریاک در بازرسی از مخفیگاه باند ۳ نفره قاچاق موادمخدر در شهرستان رشت کشف شد.

بیش از ۲۶ کیلو موادمخدر در مخفیگاه متهمان در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.
وی با اعلام اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق در زمینه توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز و محل اختفای متهمان در شهرستان رشت شناسایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اعزام ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به محل مورد نظر بیان داشت: ۳ متهم این پرونده دستگیر شدند.
این مقام انتظامی از کشف ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان ۳۲، ۳۵ و ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ احمد‌پور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه