قدردانی امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تشکر از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه در خصوص احیای کارخانجات نساجی گیلان گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اقدام انقلابی خود دستور تحت تعقیب و مجازات کردن عاملان نابودی کارخانه‌های نساجی گیلان را صادر و خواستار احیای سریع کارخانه‌های شاخص گیلان شد.

قدردانی امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه امام راحل (ره) با انقلاب خود یک تحول عظیم در دنیا ایجاد کرده است، اظهار کرد: کشور ایران در دوران طاغوت زیر سلطه استکبار بوده و با خودکفایی در عرصه‌های مختلف ناآشنا بود ولی امام خمینی (ره) با انقلاب عظیم خود یک تحول عظیم در جهان اسلام و بین‌الملل ایجاد کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های بی‌نهایت استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاری برخی از غرب‌زده‌ها با آنان گفت: ۴۲ سال از شجره طیبه انقلاب اسلامی گذشته و هرروز که می‌گذرد توطئه‌ها، خیانت‌ها، ندانم‌کاری‌های عده‌ای از مسؤولان و همراهی برای از نیرو‌های غرب‌زده در خارج و بعضاً داخل کشور با سرعت بیشتری ادامه داشته و به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه استکبار با اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ علیه ملت سعی داشت این نظام را از هم متلاشی کند، تصریح کرد: معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در تلاش برای شکست جمهوری اسلامی و عدم برگزاری پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی بوده است، ولی مردم در سه سال گذشته به‌مانند این ۴۲ سال نشان داده تا پای جان پای‌کار انقلاب مانده و این نظام هرروز به هدف و آرزوی خود یعنی رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (ع) ادامه می‌دهد.

طیبی با تشکر از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه در خصوص احیای کارخانجات نساجی گیلان بیان کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیروز مهمان گیلان بوده و با اقدام انقلابی دستور تحت تعقیب و مجازات کردن عاملان نابودی کارخانه‌های نساجی گیلان و رشت الکتریک را صادر و خواستار احیای سریع کارخانه‌های شاخص گیلان شدند که جای بسیار تقدیر دارد زیرا این اقدام منجر به ایجاد  اشتغال در کشور می‌شود.

وی با تبریک روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۲۰ بهمن سالروز آزادسازی فاو به‌عنوان یک عملیات حفاظتی است که برای موفقیت‌آمیز بودن این عملیات ماه‌ها تلاش شده و رژیم بعث عراق فریب و رزمندگان اسلام با مجاهدت‌های خود منطقه عملیاتی فاو را بازپس‌گیری کردند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اعلام جزئیات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهر گفت: بر اساس تصمیم انجام‌شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی امسال به‌صورت خودرویی و خانوادگی انجام‌شده و ملت ایران بار دیگر با حضور خود عظمت جمهوری اسلامی را به استکبار نشان داده و  اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

طیبی لازمه مبارزه با استکبار را عزتمند شدن جامعه دانست و بیان کرد: جامعه عزتمند در مقابل دشمن خم به ابرو نمی‌آورد و مردم آن جامعه به سمت سعادت حرکت می‌کند، لذا هرکسی در دنیا و آخرت سعی دارد عزت کسب کند باید از پروردگار و پیامبر تبعیت و از گناه پرهیز و به واجبات خود توجه کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه