آموزش قرآن را باید به خانه های مردم برد

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گفت: موسسات و متولیان آموزش قرآن، باید آموزش را به خانه های مردم ببرند

آموزش قرآن را باید به خانه های مردم برد

به گزارش ۸دی،مهدی قره شیخلو امروز در بازدید از دارالقرآن مرکز افق موقوفه طالبزاده رودسر با اشاره با تقدیر از فعالیت های قرآنی صورت گرفته در این مرکز قرآنی گفت: بیشتر مخاطب برنامه های قرآنی، زنان و دختران هستند.

وی به نقش بیماری کرونا در گرایش شیوه آموزش به شیوه مجازی اشاره کرد و افزود: موسسات قرآنی از فضای مجازی در آموزش بهره خوبی برده اند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با  اعلام اینکه در ایام شیوع کرونا می توان برنامه های قرآنی را در منازل مردم اجرا کرد، تصربج کرد: متولیان آموزش قرآن از ابزار تشویق برای جذب مردم با کمترین هزینه بهره ببرند.

وی با تاکید بر اینکه موسسات و متولیان آموزش قرآن، باید آموزش را به خانه های مردم ببرند، گفت: اگر مردم برای قرآن وقت بگذارند مخاطبان عمومی قرآن افزایش می یابند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان داشت: این شیوه آموزش قرآن به شناسایی استعدادهای قرآنی کمک می کند و باید تلاش کنیم جنس برنامه ها را به سمتی ببریم که رابطه ما با مردم تقویت شود.

قره شیخ لو تاکید کرد: هدف آموزش قرآن این است که مردم مبانی دینی خود را از جلسات یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه هدف فعالان قرآنی شرایط آموزش را برای مردم فراهم کنند، گفت: برخی آیات که فهمش برای مردم راحتر است به صورت تابلوهایی در معابر عمومی قرار گیرد تا مردم انسشان با قرآن بیشتر شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به احادیث و روایات اظهار کرد: جاهایی که خیمه و کانون آموزش قرآن است برای اهل آسمان مانند ستاره هایی درخشان هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از حافظان خردسال این مرکز با اهدای هدیه تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه