سرپرست پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

کلاهبرداری ۹۹۰ میلیونی با وعده‌های واهی در گیلان

سرپرست پلیس آگاهی گیلان گفت: فردی که با جعل عنوان، ۹۹۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علیرضا حدادی”  در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت چند شهروند از فردی که با جعل عنوان و وعده‌های مختلف مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تحقیقات صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و متهم مورد نظر و مخفیگاه وی را در یکی از خیابان‌های شهرستان رشت شناسایی کردند.
سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به منزل متهم مورد نظر اعزام شده و وی را دستگیر کردند گفت: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی پس از مواجه شدن با مستندات، به کلاهبرداری ۹۹۰ میلیون ریال از ۳ نفر اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: متهم ۴۴ ساله با وعده‌های واهی و جلب اعتماد افراد اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حدادی با اشاره به عدم اعتماد به افراد ناشناس بیان داشت: شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند که هر کاری از طریق قانونی هیچگونه تبعاتی نخواهد داشت و از پرداخت وجه به افرادی که وعده‌های دورغین و توخالی برای رفع مشکلات را می‌دهند، خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه