رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است، همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را سرباز نامید، ما نیز باید سرباز این میدان باشیم.

مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است
به گزارش ۸دی،حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها و تشکل‌های دینی و مذهبی استان گیلان در انزلی با عرض خداقوت به فعالان این عرصه در دیار میرزا کوچک، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای انعکاس فعالیت های دینی و مکتبی استفاده کنیم.

وی افزود: امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و تحریف ابزار دشمن در جنگ روایت ها است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اگر تحریف ها مؤثر واقع شود، تحریم ها نیز اثرگذار خواهد بود و گره های بزرگ بیشتر نمایان می شود.

حجت الاسلام قمی بیان کرد: در روزهای شیوع بیماری منحوس کرونا با وجود همه مصائب و گرفتاری ها شاهد تبدیل تهدیدها به فرصت ها بر محور ولایت بودیم.

وی با اشاره به شما مجاهدت فعالانه در نبرد پیچیده و جنگ نابرابر با ویروس منحوس کرونا، افزود: این همه مجاهدت هایی که مکتبی ها در طول این ایام انجام داده اند باید خوب روایت شود تا در مسیر تعالی و تمدن جامعه بتواند مؤثر واقع شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مجاهدان واقعی کسانی هستند که در اوج اخلاص، ضرورت مجاهدت در جنگ روایت ها را اولویت خود می دانند، گفت: مجاهدت در جنگ روایت ها نیازمند پیش قراولی است، همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را سرباز نامید، ما نیز باید سرباز این میدان باشیم.

وی برگزاری جشنواره های رسانه ای مانند «حبیب» را نوعی پیشگامی و پیش قراولی به تأسی از سرباز دشت کربلا «حبیب بن مظاهر» دانست و خاطرنشان کرد: باید این اقدامات تقویت شود و توسعه یابد تا در جنگ روایت ها نیز پیروز میدان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه