نتایج بازی تیم های گیلانی در لیگ دسته یک؛

دربی گیلان به کام شهرداری آستارا/ شکست چوکا در مصاف خوشه طلایی، نتایج سینوسی سبزپوشان ادامه دارد

بعد از شکست هفته گذشته شهرداری آستارا و مساوی مقابل هوادار تهران،شهرداری چی های آستارا با درخشش آرش افشین فاتح دربی گیلان شدند‌.

دربی گیلان به کام شهرداری آستارا/ شکست چوکا در مصاف خوشه طلایی، نتایج سینوسی سبزپوشان ادامه دارد

به گزارش ۸دی، بعد از شکست شهرداری آستارا در مقابل پارس جنوبی جم، تساوی ملوان مقابل هوادار تهران و پیروزی چوکا در برابر فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند و دیگر نماینده گیلان،چوکا مقابل خوشه طلایی ساوه قرار گرفت.

شهرداری آستارا ۲_ ۱ملوان بندر انزلی

در راستای هفته یازدهم لیگ دسته یک دربی گیلان که به علت آماده نبودن استادیوم آستارا در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد شهرداری چی های آستارا موفق شدند با برتری ۲ بر ۱ مصاف بندری های گیلان را به سود خود به اتمام برسانند و سه امتیاز حیاتی را از آن خود کنند.

شاگردان پایان رافت با ترکیب آیدین مسعودی، محمد آزادطلب، رضا فخری، سعید دلاور، آرمین منفرددوست، جابر نصیری، مهرگان گلبرگ، محمدابراهیم رضازاده، سعید طالبی، پژمان ثباتی و آرش افشین به مصاف انزلی چی ها رفتند و در آنسوی میدان مازیار زارع، مبین عشایر، احمد مهدی زاده، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، امید سلطانی، آرمین انبساطی، خشایار زبرجد، مجتبی رمضانی، میعاد یزدانی، حمید حیدری و محمد مهری را راهی میدان کرد.

گل اول آستارا روی سانتر زیبای محمد ابراهیم رضا زاده،پاس گل آرش افشین و در نهایت پژمان ثباتی دروازه ملوان را گشود تا در دقیقه ۱۰ بازی با یک گل پیش بیفتند.

در حالی که نیمه اول بازی رو اتمام بود، در وقت های اضافه نیمه اول با بی احتیاطی مبین عشایر دروازبان آستارایی ملوان، پنالتی به سود بندرنشینان آستارا اعلام شد‌ و آرش افشین بازیکن سابق تیم ملی و استقلال اولین گل خودش در شهرداری آستارا را با ضربه چیپ پنالتی به ثمر برساند.

نیمه دوم را ملوان طوفانی شروع کرد و با ضربه آزاد دیدنی امید سلطانی اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه حملات قوی سپید بی نتیجه ماند و پایان رافت دربی بزرگ گیلان را به سود خود به پایان رساند‌.

چوکا تالش ۱ _ ۲خوشه طلایی ساوه

در چهارچوب هفته یازدهم لیگ دسته یک، چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه در ساوه به مصاف هم رفتند.

علی لطیفی ترکیب متین صفاییان، امیررضا غمناک، کنعان طاهرنژاد، امیرحسین صالحی، محمد جعفری، کیوان محمدنژاد، علی مصطفایی، نادر هوشیار، ایمان شوریابی، حمید خدابنده لو و علی امیری را به میدان فرستاد.

خوشه طلایی ساوه در دقیقه ۴۱ پیش افتادند و نیمه نخست با برتری تک گله به پایان رساندند.

در نیمه دوم قلعه عقاب ها در دقیقه ۴۷ با گل نادر هوشیار بازی را به تساوی کشاندند و حتی در دقیقه ۷۶ خوشه طلایی ده نفره شد اما در دقیقه ۹۶ خوشه طلایی به گل رسید و در نهایت شاگردان علی لطیفی مقابل خوشه طلایی ده نفره در ساوه شکست خوردند.

سجاد مصلحی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه