مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

بیش از هزار نفر در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من »شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من در راستای طرح آجر به آجر برگزار می شود که تاکنون ۱۴۰۰نفر در این طرح مشارکت کرده اند.

بیش از هزار نفر در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من »شرکت کردند

به گزارش ۸دی،محمد رحمتی با اشاره به اینکه پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من در راستای طرح آجر به آجر برگزار می شود که تاکنون ۱۴۰۰نفر در این طرح مشارکت کرده اند، اظهارداشت: افزایش آگاهی و جلب مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و به ویژه بانوان در فرایند مدرسه سازی از مهم ترین اهداف اجرای طرح «من مادرم …» است.

وی افزود: بانوان و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به مشارکت ۱۰۰۰ نفر خیر نیک اندیش شهرستان املش در طرح « من مادرم، بچه های ایران فرزند من » خاطرنشان کرد: گیلانیان همواره در کمک به هم نوع پیشتاز بوده اند و ضروری است با فرهنگ سازی و استفاده بهینه از سامانه شاد جایگاه استان را در کمک به هم نوع و جهاد مدرسه سازی ارتقا بخشیم.

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از خانم « دلیر ثابت » خیّر نیک اندیش گیلانی تقدیر کرد.

گفتنی است، پیش‌از این نیز پویش ایام محرم طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار استان قرار گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه