دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید عملیات کربلای ۵ در انزلی

جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی با خانواده شهید خلیل‌الله جعفری شهید عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه دیدار کردند.

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید عملیات کربلای ۵ در انزلی

به گزارش ۸دی،سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های غرب گیلان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی با خانواده شهید خلیل‌الله جعفری دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی  در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای سال‌های دفاع مقدس، جایگاه خاص و ویژه‌ای در جامعه دارند و به نمایندگی از جامعه دانشگاهی شهرستان، وظیفه خود می‌دانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به دیدار خانواده شهدا رفته و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و در حد وسع و توان خود این مشکلات را برطرف کنیم.

 امیرهوشنگ بحری با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا جزء برنامه‌های همیشگی و مستمر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی است، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را بر خود واجب می‌دانیم و به‌عنوان خادم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و … از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

شهید خلیل‌الله جعفری؛ جمعی لشکر ۱۶ قدس گیلان، سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه