شارژ کارت بانکی رانندگان تاکسی سرویس در گیلان

هر ماه بهای ۱۴۰ لیتر سوخت دولتی به کارت بانکی رانندگان تاکسی سرویس واریز می شود.

شارژ کارت بانکی رانندگان تاکسی سرویس در گیلان
به گزارش ۸دی،رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان گفت : هر ماه بهای ۱۴۰ لیتر بنزین دولتی به کارت بانکی رانندگان تاکسی سرویس های تک سوز و بهای ۹۰ لیتر بنزین برای تاکسی های دوگانه سوز ، با تایید وزارت کشور ، واریز می شود.
سهیب هادی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و وزارت کشور به عنوان مجریان طرح سوخت اعتباری یاد کرد و افزود: برای رانندگان تاکسی های اینترنتی نیز ، براساس ارائه عمکرد و پایش مسافت طی شده به شرکت های مختلف نظیر اسنپ و تپ سی ، این سهمیه واریز می شود.
وی ، جلوگیری از قاچاق سوخت را از مزایای سوخت اعتباری عنوان کرد و گفت: رانندگان سرویس مدارس نیز با ارائه عملکرد ماهانه به ترتیب به اتحادیه های خود ، اداره آموزش و پرورش ، فرمانداری و در نهایت اعلام به وزارت کشور ، در فهرست پرداختی های سوخت اعتباری قرار خواهند گرفت.
رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان تصریح کرد : چنانچه مشکلی در واریز بهای سوخت اعتباری به کارت رانندگانی که مشمول دریافت این سوخت هستند پیش بیاید، می توانند به سامانه سماس مراجعه کرده و با وارد کردن شماره ملی خود به عنوان نام کاربری و ۴ رقم آخر کد ملی به عنوان رمز ورود ، از وضعیت آخرین پرداخت ها مطلع شوند.
سهیب هادی افزود: همچنین رانندگان مشمول سوخت اعتباری می توانند برای اطلاع از زمان و مبلغ پرداخت ها با پشتیبان سوخت اعتباری بانک ملت با شماره  ۲۷۳۱۲۷۳۱- ۰۲۱ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
با عرض سلام خدمت شما با شماره ای که در انتها متن خبر گذاشته شده بود تماس گرفتم ولی گفتند که مرجع پاسخگویی در مورد زمان و مبلغ پرداخت های اعتباری سوخت ما نیستیم و باید با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تماس بگیرید. کسی هم پاسخگو نیست.
در حاشیه