رئیس اداره بهزیستی بندر آستارا خبر داد:

اهداء ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند در آستارا

رئیس اداره بهزیستی بندر آستارا از اهدای ۱۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی شهرستان آستارا خبر داد.

اهداء ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند در آستارا
به گزارش ۸دی،«فریبرز خورشیدی» امروز با بیان اینکه در قالب پویش«پازل همدلی» ۱۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی آستارا اهدا شد، اظهارداشت: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بود و بسته ها در مجموع به ارزش ۴۰ میلیون تومان تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه پویش «پازل همدلی» با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و کمک و مشارکت همه مردم ایران برگزار شد، تصریح کرد: پویش مذکور با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود برگزار شد و مردم نوعدوست و خیر ایران اسلامی و به ویژه شهروندان آستارایی همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

خورشیدی از اهدای چهار دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: این دستگاه های تبلت در مجموع به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط خیرین و سازمان بهزیستی تهیه و به چهار دانش آموز اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی بندر آستارا خاطرنشان کرد: خیرین و شهروندان آستارایی می توانند در خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند سهیم باشند و کمک های خود را به اداره بهزیستی شهرستان تحویل دهند.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه