تخفیف ۵۰ درصدی راه‌اندازی واحدهای تولیدی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی

سازمان منطقه آزاد انزلی در سال جهش تولید و برای نخستین بار در استان گیلان، به منظور حمایت از فعالان اقتصادی در جهت حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق تولید ملی، طرح حمایتی تخفیف ۵۰ درصدی آغاز به کار کرد. بر اساس این طرح متقاضیان دریافت پروانه و راه‌اندازی واحد صنعتی از این پس از این طرح حمایتی برخوردار خواهند شد.

تخفیف ۵۰ درصدی راه‌اندازی واحدهای تولیدی توسط سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی، اگر تا دیروز در این گزاره شک وجود داشت که تولید، محرکه اقتصاد کشور است، امروز به واسطه اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا و نیاز کشور برای به راه انداختن چرخه‌های اقتصاد، خبرگان معتقدند تولید، قائمه اقتصاد کشور است و باید رونق یابد تا شاهد خروج از این وضعیت نابسامان اقتصادی باشیم.

رونق تولید نیازمند مؤلفه‌های مختلفی است که گرانیگاه آن حمایت است؛ چه معنوی و چه اقتصادی. البته حمایت از تولید شئون مختلفی دارد که یکی از آنها تخفیف مالیاتی است. این مقوله از آن جهت مهم است که برخی دستگاه‌های دولتی در گرفتن مالیات ضرب‌العجلی بدون در نظر گرفتن اقتضائات عمل می‌کنند و تولید کننده را تحت فشار قرار می‌دهند.

در چنین شرایطی برخی مدیران در تلاش هستند با شکستن رویه ناصحیح فشار به تولید‌کننده، از واحدهای تولیدی کمک کنند. در این بین واحدهای تولیدی بخش خصوصی بیش از پیش به حمایت نیازمند است تا گردونه رقابت، توان ماندگاری داشته باشند.

به همین منظور، سازمان منطقه آزاد انزلی در سال جهش تولید، و برای نخستین بار در استان گیلان، به منظور حمایت از فعالان اقتصادی در جهت حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق تولید ملی، طرح حمایتی تخفیف ۵۰ درصدی آغاز به کار کرد. بر اساس این طرح متقاضیان دریافت پروانه و راه‌اندازی واحد صنعتی از این پس از این طرح حمایتی برخوردار خواهند شد.

شما اگر‌ اداره‌کننده یک واحد تولیدی بخش خصوصی باشید، به راحتی اهمیت چنین حمایت‌های را لمس می‌کنید چرا که راه‌اندازی یک واحد تولیدی دوندگی‌هایی فراوانی دارد که صرفا یک دونده این حوزه متوجه آن می‌شود.

تخفیف عوارض راه‌اندازی آن هم به میزان ۵۰ درصد ضمن تشویق به راه‌اندازی واحدهای تولیدی، باری از روی دوش تولید‌کننده بر می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه