سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های ما به آسانی به هدر می رود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: متاسفانه در بازی هایی که تاکنون برگزار کردیم، فرصت های ما به آسانی به هدر می رود.

سرمربی سپیدرود رشت: فرصت های ما به آسانی به هدر می رود

به گزارش ۸دی،سهیل حق شناس اظهار داشت: ما باید از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم تا با یک اشتباه، نتیجه بازی را از دست ندهیم و باید تلاش کنیم که اشتباهات ما نیز در بازی های آینده کمتر شود.

وی در خصوص بازی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر نیز افزود: باوجود تمریناتی که در طول هفته برای این دیدار برگزار کردیم، نتوانستیم به خوبی اهداف خود را در زمین بازی پیاده کنیم و از نتیجه حاصل شده نیز رضایت ندارم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم تیم سپیدرود در بازی های انجام داده، عدم استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده پس از به ثمر رساندن گل اول است چون در همین دیدار نیز پس از به ثمر رسیدن گل اول، چند موقعیت مسلم گلزنی نیز نصیب ما شد اما از فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و در نقطه مقابل نیز روی یک اشتباه دروازه ما باز شد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به اینکه چهار بازی انجام داده ایم و همچنین با توجه به بازی سایر تیمها از لحاظ فنی و مهره از اکثر تیمها برتریم و باید حداقل در دیدارهای خانگی پیروز شویم و امید است که با تمرینات بیشتر، شرایط به گونه ای رقم زده شود که در بازی های آینده با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده، نتیجه لازم را کسب کنیم.

حق شناس در ادامه به وضعیت کرونایی و عدم حضور تماشاگران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از معضلات بزرگ تیم ما عدم حضور تماشاگران است چون سپیدرود یکی از تیمهای پرطرفدار شهرستانی بشمار می رود و حضور طرفداران برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر در رقابت هایی که منجر به صعود ما به لیگ بالاتر شد، این صعود با کمک ، پشتیبانی و حمایت تماشگرانی است که در ورزشگاه ها حضور یابند.

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر عصر شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه