رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن:

مساجد محور برگزاری جشن های انقلاب در محلات هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن با تأکید بر ضرورت تبیین آرمان های انقلاب به ویژه برای نسل جوان، گفت: مساجد محور برگزاری جشن های انقلاب محلات هستند.

مساجد محور برگزاری جشن های انقلاب در محلات هستند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام مهدی راثی شنبه در جلسه ستاد دهه فجر فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب گسست بین نسل جوانان عصر حاضر و نسلی که انقلاب کرد باید با مدیریت صحیح تبیین و رفع شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن با بیان اینکه مساجد به عنوان محل مدیریت محله‌ها در سطح دهستان‌ها در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: جلسات تبیینی با حضور دهیاران، فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت‌های امنا برگزار و ساختار بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از تشکل ساختار محلات برنامه‌هایی در فضای مجازی در نظر و اجرا می‌شوند، افزود: تولید محتوا در فضای مجازی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام راثی با تاکید بر اینکه نهاد آموزش و پرورش جلساتی توجیهی برای دانش آموزان در مدارس باید با این موضوع باید برگزار کند، اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود فضاسازی میدانی نیز در سطح دهستان‌ها با مدیریت بخشداران شکل بگیرد.

وی از برگزاری نمایشگاه انقلاب به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: سه مسابقه در غالب نقاشی، شعر، دل نوشته و عکس برگزار می‌شود.

راثی با بیان اینکه شب شعر فجر پیروزی، محفل انس با قرآن، اجرای موسیقی از سروده‌های انقلاب از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر است، ادامه داد: تقدیر از مادران ۱۲ شهید هنرمند نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه