امام جمعه آستانه اشرفیه:

آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم باعث عزت ملت شده است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر ادامه‌دار بودن اقدام متقابل جمهوری اسلامی در قبال استکبار و برجام‌ گفت: اقدام ایران در ازسرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم باعث عزت ملت شده که زمینه‌ساز این اقدام مصوبه انقلابی مجلس شورای اسلامی بود.

آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم باعث عزت ملت شده است
به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به حوادث آمریکا پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تسخیر کنگره آمریکا توسط طرفداران ترامپ یک اقدام مهم در تاریخ جهان است زیرا این اقدام هیمنه استکبار را زیر سؤال برده و می‌تواند به‌راحتی زمینه‌ساز افول و نابودی کشور فاسد آمریکا شود.

وی با ذکر تفاوت‌های تسخیر کنگره آمریکا و فتنه سال ۸۸ در جمهوری اسلامی گفت: در تسخیر گنگره توسط طرفداران ترامپ برخی از هم‌حزبان جمهوری‌خواه این رئیس‌جمهور این اقدام را محکوم و حتی ترامپ خواهان آرامش موافقان و بازگشت به خانه آنان شد ولی در فتنه سال ۸۸ برخی از سیاسیون و بزرگان جامعه موضع سکوت اختیار کرده و سران فتنه هنوز هم آن آشوبات را محکوم نکرده‌اند که بسیار این امر قابل‌تأمل است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه دولتمردان باید از امید داشتن به مذاکره با استکبار تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: با توجه به اقدامات اخیر در کشور آمریکا و زیر سؤال رفتن اقتدار و هیمنه این کشور ولی متأسفانه هنوز برخی از دولتمردان و روشنفکران جامعه به مذاکره با استکبار و کشورهای غربی دل‌خوش هستند.

طیبی با تأکید بر ادامه‌دار بودن اقدام متقابل جمهوری اسلامی در قبال استکبار و برجام‌ بیان کرد: اقدام ایران در ازسرگیری غنی‌سازی  ۲۰ درصد اورانیوم باعث عزت ملت شده و زمینه‌ساز این اقدام مصوبه انقلابی مجلس شورای اسلامی بوده است، زیرا ما چاره‌ای جز اقدامات بازدارنده و به‌زانو درآوردن تحریم‌ها به دلیل نگاه بالا به پایین و مستکبرانه کشورهای غربی به مردم ایران نداشته و در این صورت غربی‌ها در صورت مشاهده اقتدار جمهوری اسلامی از مواضع خود کوتاه می‌آیند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم قیام خونین ۱۹ دی‌ماه مردم قم در پیروزی انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: قیام خونین مردم قم در آن سال خشونت، ظلم، ستم و چهره واقعی رژیم طاغوت را نمایان کرده و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) بوده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با قدردانی از بازسازی شبکه برق در شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: هرساله با بارش برف در گیلان برف شهرستان آستانه‌اشرفیه بعضاً با قطعی چندساعته و چندروزه مواجه شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد که خوشبختانه اقداماتی در چند روز اخیر در جهت بازسازی شبکه برق این شهرستان صورت گرفته و این اقدام ادامه‌دار است.

طیبی بهشت را مظهر رأفت و رحمت الهی برشمرد و گفت: کسانی که در زندگی دنیوی به دنبال کار خیر و نیک، کسب روزی حلال، کمک به نیازمندان بوده، در بهشت که نماد آرامش و زندگی جاودانه است سوق داده‌شده و در آنجا از نعمت‌های الهی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بهشت درآخرت افزود: اهل تقوا بعد از زندگی دنیوی به‌جایی مثل  بهشت رفته که در آنجا بیماری، ظلم، حسادت و کینه‌ورزی، بی‌دینی و کفر نبوده و زندگی با آرامش و نیکی در بهشت دنبال می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از افراد اهل تقوا در خصوص توجه به سوره واقعه بیان کرد: در سوره واقعه در رابطه با بهشت و جهنم نکات بسیار خوبی ذکرشده و تمامی مؤمنان و اهل تقوا باید تمام معانی و تفسیر این سوره را با دفت مطالعه کنند زیرا در این صورت مسیر و نگاهشان به زندگی تغییر می‌کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شادی
سایت شما را دیدم سایت خوبی دارین ممنون میشم اگر از سایت های زیر دیدن نمایید و نظرتان را بگویید عالی بود اسباب بازی https://www.gamingtools.ir/ خانه چین https://www.khanecheen.ir/ فروشگاه لوازم خانگی https://www.rabokala.ir/ لیدی مد https://www.ladymodkala.ir/
در حاشیه