پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی درگذشت آیت الله مصباح

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پی درگذشت آیت الله مصباح(رضوان الله تعالی علیه) پیام تسلیت فرستاد.

پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی درگذشت آیت الله مصباح

به گزارش ۸دی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پی درگذشت آیت الله مصباح(رضوان الله تعالی علیه) پیام تسلیت فرستاد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

به نام خدایی که میمیراند و به نام خدایی که جان میبخشد.

هنوز داغ مالک اشتر انقلابمان حاج قاسم سلیمانی برایمان باور پذیر نیست .هنوز بعد یکسال نمیتوانیم این واقعیت را بپذیریم که سردار دلها دیگر در میانمان نیست و علمدارمان به عروج اعلا سفر کرده است.

در شب سالگرد این داغ با چشمان اشکبار از این مصیبت خبر جان گداز دیگری قلبمان را به درد آورد.

دقیقا در همان تاریخ و در همان شب این بار خبر وفات عمار انقلاب علامه وارسته ، مجاهد حقیقی علامه محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه غممان را چندین برابر کرد .

شخصی که خاری در چشمان دشمنان بود، شخصی که در تمام جریان های روشنگری انقلاب حقیقتا به مثال مصباح بود و راه حق از باطل را به خوبی تبیین میکرد. شخصی که جوانان زیادی را برای انقلاب پرورش داد.

نمونه بارز تلاش های علامه مصباح یزدی دوره های طرح ولایتی که جوانان زیاد از بسیج دانشجویی استانمان تربیت شده آن دوره ها هستند.

خدمات علامه مصباح یزدی به این کشور و انقلاب و دین مبین اسلام غیر قابل کتمان است و این افسوس برای ما میماند که چرا بیشتر از این نتوانستیم از محضر ایشان استفاده کنیم . باید این نکته را همه ی جوانان انقلابی و دانشجویان بسیجی بدانند که مطالعه کتاب های علامه مصباح یزدی در تلاطم های جامعه کنونی میتواند راه حق از باطل را جدا کند و برای پرورش نیرو های تراز انقلاب اسلامی واجب است.

در پایان بسیار اندوهگین و غمدار هستیم از فراق این یار دیرین امام و رهبری و از خداوند متعال میخواهیم به ما توفیق دهد که اگر عمار انقلابمان رفت ما جوانان با تلاش و همت فراوان بتوانیم هر کداممان تبیین گران جریان حق و باطل باشیم تا رهبرمان را در جریانات مختلف کشوری یاری کنیم.

این مصیبت وارده را خدمت امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بیت محترم این عالم وارسته تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را خواستاریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه