فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

دشمن شناسی از عبرت های ۹دی بود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن شناسی از عبرت های ۹دی بود گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام بود.

دشمن شناسی از عبرت های ۹دی بود

به گزارش ۸دی، سیداکبر قاسمی ضمن تبریک یوم الله ۹دی اظهار کرد: مردم فهیم گیلان یک روز جلوتر از دیگر استان ها به صحنه آمدند و در مقابل فتنه های پیچیده داخلی و خارجی ایستادند بدون شک ۹دی نقطه عطف انقلاب است.

وی با بیان اینکه ۹ دی در امتداد حضور مردم قم در حادثه ۱۹ دی ۵۸ و همچنین شکل گیری اوایل انقلاب است،‌ گفت : ۹ دی ماه میثاق امت با ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: دشمنان اسلام درصدد بودند در فتنه ۸۸ بساط انقلاب اسلامی را برهم ریزند اما با بصیریت و ندای رهبر فتنه ها خاموش و فتنه های دشمنان به زباله دان تاریخ سپرده شد.

وی به زمینه ها و عوامل شکل گیری در فتنه اشاره کرد و افزود: تلاش استکبار در براندازی نظام و انقلاب اسلامی در بستر لیبرال و دموکراسی، سو استفاده دشمن در فتنه و عملکرد منفی از جریان قدرت طلب زمینه شکل گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد.‌

قاسمی با اشاره به اینکه ملت ایران به جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ پی بردند و به موقع وارد صحنه شدند افزود : ملت ایران با بصیرت و آگاهی به پیوند فتنه با خارج از مرزها پی بردند وبه موقع وارد میدان شدند حماسه ای دیگر آفریدند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به ویژگی های ۹ دی اشاره و خاطر نشان ساخت: مردمی بودن، خودجوش بودن و همگانی و برائت از فتنه گران و دفاع از ارزش ها از ویژگی های ۹ دی بود، حماسه ۹ دی مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام بود.‌

قاسمی با بیان اینکه نمایان شدن قدرت ملت ایران از آثا ر این روز عظیم است ، اظهار داشت: شکست دشمنان ، تقویت پیوندمردم با ارزش های دینی و ولایت از آثار ارزشمند ۹ دی شمرده می شود، دشمن شناسی از جمله درس ها و عبرت های این حادثه بزرگ شمرده می شود.‌

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه