معاون استاندار: اطلس سرمایه‌گذاری، شناخت کافی از فرصت‌ها در گیلان ارائه می دهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: تهیه اطلس سرمایه گذاری، از دشواری های احتمالی پیش روی سرمایه گذاران پیشگیری می کند و شناخت کافی از فرصت های سرمایه گذاری در گیلان ارائه می دهد.

معاون استاندار: اطلس سرمایه‌گذاری، شناخت کافی از فرصت‌ها در گیلان ارائه می دهد

به گزارش ۸دی، آرش فرزام صفت در جلسه تخصصی تهیه اطلس سرمایه گذاری استان که شماری از مدیران کل استانی و فرمانداران نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند؛  با اشاره به اهمیت تهیه و تدوین این اطلس در توسعه فضای کسب و کار، رونق اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: تهیه اطلس سرمایه گذاری، از دشواری های احتمالی پیش روی سرمایه گذاران پیشگیری می کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ثابت در انجام سرمایه گذاری ها، نبود چشم انداز روشن از محدودیت‌ها، ممنوعیت ها، نقاط قوت و ظرفیت های هر منطقه است، افزود: بسیاری از مشکلاتی که سرمایه گذاران در حین انجام کار با آن مواجه می‌شوند ، ناشی از عدم موقعیت یابی صحیح مکانی است که تهیه اطلس سرمایه گذاری به میزان قابل توجهی از این مشکلات جلوگیری می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تأکید بر لزوم هم افزایی همه دستگاه ها برای انجام این طرح مهم، تاکید کرد: لازم است کمیته های فنی ، GIS و کمیته محتوایی زیر مجموعه ستاد راهبری تهیه اطلس تشکیل و تا پایان سال فاز اول اطلس سرمایه گذاری استان  تدوین شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه