عیسی آل کثیر در فینال آسیا بازی می کند؟ سورپرایز وکیل پرسپولیس برای هواداران

امیر ساعد وکیل ، مشاور حقوقی پرسپولیس درباره احتمال بخشش عیسی آل کثیر گفت : این احتمال وجود دارد که بتوانیم محرومیت این بازیکن را متوقف کنیم و این اتفاق با توجه به وضعیت اضطراری موجود دور از ذهن نیست.

عیسی آل کثیر در فینال آسیا بازی می کند؟ سورپرایز وکیل پرسپولیس برای هواداران

مشاور حقوقی پرسپولیس درباره پرونده عیسی آل کثیر به «فرهیختگان» گفت: «ما هرگز از پیگیری این پرونده ناامید نیستیم و هنوز هم امید داریم که به‌زودی این پرونده در دیوان عدالت ورزش به جریان افتاده و با توجه به لوایحی که ارائه کردیم بتوانیم درنهایت حکم توقف این محرومیت را دریافت کنیم.»

او ادامه داد:«با توجه به شرایط کرونایی و البته تحریم‌های ظالمانه یک دلواپسی برای ما ایجاد شد که مبادا اصلا این پرونده و دفاعیات ما به این دادگاه نرسیده باشد. به همین جهت این موضوع را از مسیر دیگری پیگیری کردیم و این امید را داریم که بعد از تعطیلات پایان هفته میلادی و در روز دوشنبه یا سه‌شنبه خبر خوب به جریان افتادن این پرونده را دریافت کنیم و بتوانیم داوران دادگاه را متقاعد کنیم که فعلا این حکم را متوقف کنند تا آل‌کثیر بتواند در فینال، پرسپولیس را همراهی کند و بعد از آن این پرونده در زمان لازم مورد بررسی قرار بگیرد و اگر حکم به بخشودگی او آمد که چه بهتر و اگر CAS هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را تایید کرد، این بازیکن ادامه محرومیتش را تحمل کند. چون هنوز موضوع اقدام نژادپرستانه محرز نشده و ما دیدار حساس فینال را در پیش داریم. این احتمال وجود دارد که بتوانیم محرومیت عیسی آل کثیر را متوقف کنیم و این اتفاق با توجه به وضعیت اضطراری موجود دور از ذهن نیست.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه