فرمانده سپاه آستارا خبر داد:

اعزام ۹۰ تیم غربالگری کرونا در سطح آستارا در قالب طرح «شهید سلیمانی»

فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: در اجرای این طرح ۹۰ تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان آستارا مشارکت داشته و طی آن، تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

اعزام ۹۰ تیم غربالگری کرونا در سطح آستارا در قالب طرح «شهید سلیمانی»

به گزارش ۸دی،سرهنگ بهزاد قنبری با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در آستارا، اظهار کرد: در اجرای این طرح ۹۰ تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان آستارا مشارکت داشته و طی آن، تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌ های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی پرداخته و از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران حمایت کنند.

فرمانده سپاه آستارا  افزود: نیروهای بسیج با همکاری کارشناسان بهداشت و درمان تلاش دارند تا ضمن شناسایی زودهنگام بیماران، اجرای قرنطینه خانگی و غیرخانگی و مراقبت از بیماران،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروههای آسیب پذیر، ایجاد محدودیتهای هوشمند و هدفمند ؛ از میزان ابتلای افراد به این بیماری کاسته و ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهند.

وی در پایان از مردم شهرستان خواست که همکاری لازم را با این تیم ها انجام داده و همچنین از همه دستگاههای مرتبط خواست تا در اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در کاهش این ویروس منحوس همکاری لازم را داشته باشند.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان “هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت”، همزمان در سراسر استان با مشارکت مرکز بهداشت و درمان، سپاه و بسیج در سطح شهرستان آستارا اجرا می‌شود.

لازم بذکر است که این ۹۰ تیم غربالگری دارای تجهیزات اولیه پزشکی و همچنین دارای کارت شناسایی می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه