فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

بسیج نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بی تفاوت نیست

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ایمان به خدا، معنویت داشتن، پیگیر بودن و بدون تعارف در مقابل دشمنان ایستادن را از شاخصه های بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج سهل انگار نبوده و نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بی تفاوت نیست.

بسیج نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بی تفاوت نیست

به گزارش ۸دی،«بهزاد قنبری» امروز در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه این شهرستان که در محل سالن ولایت سپاه ناحیه آستارا برگزار شد با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: هفته بسیج بهترین فرصت یادآوری رشادت ها و جانفشانی های شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ترویج روحیه و تفکر بسیجی جزو آرمان های امام خمینی (ره) است، افزود: خوشبختانه بسیج، دیروز در جبهه های جنگ و سازندگی و امروز در جبهه جنگ نرم و محرومیت زدایی و مقابله با کرونا ویروس پیشتاز است.

وی با بیان اینکه ۴۱ سال از عمر با برکت بسیج می گذرد و این نهاد مردمی منشاء خدمات ارزشمندی برای کشور بوده است، تصریح کرد: بسیج در تمامی عرصه ها حضور داشته و خوش درخشیده است.

قنبری ایمان به خدا، معنویت داشتن، پیگیر بودن و بدون تعارف در مقابل دشمنان ایستادن را از شاخصه های بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج سهل انگار نبوده و نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بی تفاوت نیست.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: از هفته آینده طرح غربالگری خانه به خانه برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در شهرستان آستارا آغاز می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۰۰ بسیجی نمونه شهرستان آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه