امام جمعه کوچصفهان مطرح کرد:

لزوم ترویج فرهنگ اقامه نماز و تعلیم قرآن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی

امام جمعه کوچصفهان استفاده از فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: می توان جلسات پرسش و پاسخ نماز و جشن تکلیف دانش آموزان را به صورت مجازی برگزار کرد.

لزوم ترویج فرهنگ اقامه نماز و تعلیم قرآن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام حکیمی گیلانی در مراسم اجلاس نماز کوچصفهان با اشاره به آیه ۴۱ سوره مبارکه حج، اظهارداشت: در این آیه آمده است: یاری کنندگان خدا کسانی هستند که هر گاه در زمین به آنها قدرت بخشیدیم، نماز را برپا می‌دارند، و زکات می‌دهند، و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، و پایان همه کارها از آن خداست.

وی افزود: در این آیه برای یاری کنندگان خدا ۴ویژگی مطرح می شود از قبیل نماز خواندن، زکات پرداختن، امر به معروف و نهی از منکر کردن.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه نماز سد بزرگی است در برابر گناهان و موجب تقویت روح ایمان درانسان و پرورش نهال تقوا در دل می شود، گفت: نماز وسیلهء پاک کردن گناهان است زیرا انسان را متوجه توبه و اصلاح اعمال و رفتار گذشته می کند.

حکیمی گیلانی بیان کرد: نماز برطرف کنندهء عجب و کبر هست، وقتی انسان روزی هفده رکعت نماز بخواند و در هر رکعتی دوبار پیشانی بر خاک گذاشته و اظهار تذلّل میکند. این کار کبر زداست.

وی ترویج فرهنگ اقامه نماز و تعلیم قرآن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی را ضروری دانست و تصریح کرد: جلسات پرسش و پاسخ نماز وجشن تکلیف دانش آموزان به صورت مجازی برگزار گردد.

امام جمعه کوچصفهان افزود: از برکات آموزش مجازی این است که خانواده ها هم ناخواسته از آموزش ها بهره مند می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه