انبار لوازم خانگی احتکار شده در رشت کشف شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف انباری احتکاری از لوازم خانگی در رشت توسط بازرسان این سازمان خبر داد و گفت: پرونده این متخلف به ارزش بیش از یک میلیارد تومان برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

انبار لوازم خانگی احتکار شده در رشت کشف شد

به گزارش ۸دی، مهدی نقدی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  اظهار کرد: این  انبار مربوط به فردی و دارای  لوازم خانگی  احتکار شده همچون کولر ، آبگرمکن  و پکیج   به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بود .

وی تصریح کرد: انبارداران  محصولات مختلف توجه داشته باشند که موظفندتا موجودی انبار خود را  در سامانه جامع انبارها ثبت کنند و پس از فروش با صدور حواله  ، میزان موجودی جدید را با احتساب کم شدن  به واسطه فروش ثبت جدید کنند.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت موجودی جدید پس از فروش  ادامه داد:  اگر موجودی انبار پس از مدتی ثابت بماند و هیچ کسری  اتفاق نیفتد ، کالاهای آن انبار  پس از مدتی  جزو احتکار محسوب می شود .

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی ، با تماس به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه