امام جمعه کوچصفهان:

کتابخانه “کوچصفهان” محل جولان و تفرج اراذل و اوباش شده/ کاهش قیمت دلار جهانی است و ربطی به انتخابات آمریکا ندارد

امام جمعه کوچصفهان گفت: کتابخانه کوچصفهان به دلیل محصور نبودن و در سایه عدم توجه مسئولان به محل جولان و تفرج اراذل و اوباش و معتادان تبدیل شده است.

کتابخانه “کوچصفهان” محل جولان و تفرج اراذل و اوباش شده/ کاهش قیمت دلار جهانی است و ربطی به انتخابات آمریکا ندارد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حکیمی گیلانی امروز در خطبه های نماز جمعه کوچصفهان بصیرت را جزء ضروریات سبک زندگی اسلامی و از عوامل آن دوری از بصیرت حب الدنیا عنوان کرد.

امام جمعه کوچصفهان با تأکید بر لزوم الگوگیری و عبرت از عاقبت بخیرها و عاقبت به شر های تاریخ، گفت: تاریخ گذشتگان به اشکال مختلف از جمله سینه به سینه و  از طریق کتاب به ما منتقل شده است.

وی با بیان اینکه کتابخانه کوچصفهان در سایه عدم توجه مسئولان به محل جولان و تفرج اراذل و اوباش و معتادان تبدیل شده است، گفت: راه رسیدن به قله پیشرفت علم آموزی است.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی با بیان اینکه آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی ایران دچار استیصال شده است، گفت: آمریکا داعش را زایید و بزرگ کرد و به جان مردم منطقه انداخت که به برکت مجاهدین اسلام این ولد نامشروع نابود شد.

امام جمعه کوچصفهان با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات آمریکا را به صورت رسمی اعلام نکردند اما آمریکا در این انتخابات شکست خورد، افزود: کاهش قیمت دلار جهانی است و ربطی به انتخابات آمریکا ندارد.

وی تصریح کرد: ترور حاج قاسم سلیمانی و همراهانش جنایت بزرگ آمریکا و ترامپ بود.

وی در ادامه به نبود نظارت جدی بر بازار و حمله سگ های ولگرد به مردم بی دفاع در شهر اشاره و از این موضوع انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه