سردار ملکی در رودسر:

تأمین امنیت اجتماعی از اولویت‌های نیروی انتظامی در گیلان است/ نیاز به بکارگیری نیروی جوان در “رودسر” احساس می‌شد

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در گیلان مبحث امنیت اجتماعی است، گفت: در سراسر استان در این رابطه یک همگرایی وجود دارد.

تأمین امنیت اجتماعی از اولویت‌های نیروی انتظامی در گیلان است/ نیاز به بکارگیری نیروی جوان در “رودسر” احساس می‌شد

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان امروز با سفر به شهرستان رودسر با حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

 سردار ملکی در این دیدار، گفت: از مواضع انقلابی امام جمعه نسبت به امنیت اجتماعی، اخلاقی و پشتیبانی از پلیس تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه اولین مأموریت نیروی انتظامی حفظ ارزش های نظام و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است گفت: رهبر انقلاب در خصوص امنیت اجتماعی اعتقاد بسیار صریحی دارند و به کرّات به فرمانده نیروی انتظامی هم این موارد را گوشزد می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در گیلان مبحث امنیت اجتماعی است، گفت: در سراسر استان در این رابطه یک همگرایی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد تغییراتی از افسران جوان و خوش فکر در سمت فرماندهی استفاده کردیم افزود: یکی از شهرستان های که در آن نیاز به نیروی جوان احساس می‌شد، شهرستان رودسر بود.

سردار ملکی با تأکید بر اینکه بیشترین هدف گذاری ما احساس رضایت در اکثریت مردم است ابراز کرد: در تمامی حوزه ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده که احساس می‌کنم اگر سرهنگ جوانمردی با همین منوال ادامه دهد یک مجموعه همدل خواهیم دشت.

حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر نیز در این دیدار با بیان اینکه از پیام رهبر معظم انقلاب به سردار اشتری ۴مدال مهم برای ناجا استخراج کردم، اظهار کرد: یک مدال بسیار مهم آن در رابطه با مهربانی پلیس توأم با اقتدار بود.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این مدال بار مسئولیت ناجا را چند برابر می‌کند تصریح کرد: در طول چندین سال ندیده بودم که رهبر معظم کل قوا پیامی بدین شکل بدهند و این حاکی از رضایت ایشان از ناجا است.

امام جمعه رودسر با اشاره به رضایت مردم از کار ناجا به عنوان مدال دوم رهبری، گفت: حمایت مردم روحیه بسیار زیادی به ناجا داد.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه رودسر ۷۰۰شهید را تقدیم این انقلاب کرده است، بیان کرد: اولین شهید و آخرین شهید مدافع حرم، شهید عرصه امنیت، اولین استاندار شهید و شهید عرصه سلامت همگی اهل شهرستان رودسر هستند و در واقع شهر دین دار و ولایت مداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در همه عرصه هایی که ناجا از سیستم فرماندهی انتظار دارد یک روح تازه ای دمیده شود همه اثر آن را لمس می کنند، گفت: فرمانده دلاور کسی است که برود جلو، بعد دیگران را صدا کند و چنین فرمانده ای می‌تواند امنیت را در ابعاد شهرستان ایجاد کند.

امام جمعه رودسر در ادامه‌ افزود: سفر های شهرستانی سردار ملکی و دیدار با ائمه جمعه بسیار خوب است و به اقتدار و جایگاه این نیرو کمک می‌کند.

وی گفت: ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر در شأن اقتدار پلیس نیست زیرا پلیس از هر جهت باید اقتدار را به نمایش بگذارد و من پیشنهاد دارم که اگر سردار ملکی بتواند با رئیس بنیاد علوی کشور برای گرفتن زمینی رایزنی کنند بسیار خوب است.

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: حمایت، همدلی و پشتیبانی در حد عالی در شهرستان رودسر وجود دارد و همه ما با نیروی انتظامی همراه هستیم و هیچ دغدغه ای در استان نسبت به شهرستان ما نداشته باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه