نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام، خدمت به مردم است

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم در دفاع از نظام اسلامی است افزود: تمام اهتمام مجلس در راستای خدمت و توجه همه جانبه به نیازها و مشکلات مردم است.

مهم ترین راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام، خدمت به مردم است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان های رودسر و املش در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر، رویکرد مجلس یازدهم را همگرایی و تعامل سازنده با دولت دانست و گفت: آنچه از دولت انتظار داریم این است که برای برون رفت کشور از شرایط کنونی و قدم برداشتن به سمت مطلوب از داشته ها و ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده کرده و خوشبختانه سازو کار لازم برای دولت فراهم است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها در آگاهی بخشی و سوق دادن جامعه به سمت توسعه و پیشرفت اذعان کرد: با تعاملات بیشتر و بهتر در مجموعه مدیران و رسانه آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین کمیته بررسی مدیریت پسماند در رودسر طی روزهای آینده خبر داد و افزود: تمام اهتمام ما بر این است که مشکل زباله در این شهرستان به طور کامل برطرف شود و معتقدم عزم و اراده جدی و جمعی برای تحقق این امر وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفری با تاکید بر روند اجرای پروژه سد پلرود، لزوم شتاب بخشی در روند انجام آن را خواستار شد و اضافه کرد: با تزریق اعتبارات جدید مطمئنا سرعت کار بیشتر و بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد رودسر نیازمند ۲۲میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد تصریح کرد: تلاش ما بر این است این پروژه به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس با اشاره به پرداخت تدریجی مطالبات پیمانکار پروژه پل تقاطع غیر همسطح کلاچای گفت: هم اکنون ۵میلیارد تومان به پیمانکار پروژه پرداخت شده و خوشبختانه روند کار با سرعت بیشتری در حال انجام است و تلاش می کنیم تا دهه فجر سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی درددر پایان افزود: امیدواریم با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه، این دو شهرستان به جایگاه واقعی خود ارتقا یابد و تحقق این امر مستلزم تلاش و همت مضاعف است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه