نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی میلیون ها مخلص و دلداده دارد/ حجت الاسلام خدادادی شهیدی شاخص با روحیه جهادی در گیلان است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است،گفت: انقلاب اسلامی میلیون ها نفر مخلص و دلداده دارد و بد به حال کسانی که بخواهند با این انقلاب با نیرنگ و ریاکارانه عمل کنند.

انقلاب اسلامی میلیون ها مخلص و دلداده دارد/ حجت الاسلام خدادادی شهیدی شاخص با روحیه جهادی در گیلان است

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی امروز با حضور در منزل شهید حجت الاسلام مرتضی خدادادی و دیدار فرزندان این شهید بزرگوار با بیان اینکه برای عرض ادب و احترام آمدیم اظهار کرد: مجاهدین در راه خدا دارای اجر عظیم هستند.

وی به روحیه جهادی شهید حجت الاسلام خدادادی و همسر گرامی ایشان اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام خدادادی شهید شاخص روحانی با روحیه جهادی در گیلان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدا با روحیه جهادی برای انقلاب اسلامی فداکاری کردند، تصریح کرد: از خودگذشتگی، ایثار و برای خدا گام برداشتن از ویژگی شهداست و اگر همه مسئولان این شاخصه را داشتند اکنون این وضعیت را نداشتیم.

آیت الله فلاحتی به جانفشانی شهدا برای استقرار و تداوم نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این نظام الهی است و خدا را شاکریم خانواده معظم شهدا در راستای حفظ انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی در نظام اسلامی با خدعه و نیرنگ عمل کند خدا در جایی آن را نشان می دهد، بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری را هدف گرفته اند زیرا متوجه شدند که رهبری ستون خیمه انقلاب است بنابراین انتظار داریم خانواده شهدا برای سلامتی ایشان دعا کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ارواح شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال انسان ها دانست و بیان کرد: از خدای متعال می خواهیم ما را به نوعی تربیت کند تا حقایق را بتوانیم درک کنیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی میلیون ها نفر مخلص و دلداده دارد و بد به حال کسانی که بخواهند با این انقلاب با نیرنگ و ریاکارانه عمل کنند.

وی بر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه توسط خانواده معظم شهیدان به نسل معاصر تاکید کرد و افزود: همه مردم خوب و دردمند می دانند شهدا و خانواده معظم شهیدان چشم و جراغ ملت هستند.

شهید حجت الاسلام مرتضی خدادادی سال ۱۳۶۰ توسط منافقین در بندر انزلی ترور شد و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه