مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب» تمدید شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای حبیب، گفت: ۱۹ آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حبیب» تمدید شد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای «حبیب»، اظهار کرد: جشنواره «حبیب» با هدف تجلیل و قدردانی از تشکل‌های مردم نهاد دینی، هیئت‌های مذهبی، مؤسسه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

وی محورهای اساسی این جشنواره را مواسات، عید غدیر، محرم و صفر و کرونا عنوان کرد و افزود: مطرح نمودن نام هیئت‌های و تشکل‌ها و نقش کارکردی اجتماعی آن‌ها در جامعه، حفظ ارتباط با هیئت‌ها و شناسایی و تقدیر از تیم رسانه‌ای آن‌ها، ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌های مذهبی، تشویق شدن هیئت‌ها برای توجه به شاخص‌های هیئت انقلابی، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای، افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های هیئت‌های گیلان از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه به دلیل استقبال خوب و درخواست تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی استان گیلان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۹ آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مهدوی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در اداره کل و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

وی به آغاز داوری آثار اشاره و عنوان کرد: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران مجرب از امروز آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و زمان اعلام نتایج این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره استانی «حبیب» روز جمعه ۲۳ آبان ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در انزلی با اعلام نتایج و اسامی برندگان به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه