فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به اصول پدافند غیر عامل در اجرای طرح های عمرانی و اجتماعی

فرماندار رشت بر لزوم توجه جدی همه دستگاه های اجرایی به اصول پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی و طرح های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

لزوم توجه جدی به اصول پدافند غیر عامل در اجرای طرح های عمرانی و اجتماعی

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی در جلسه کارگروه پدافند غیر عامل شهرستان رشت با اشاره به مباحث مطرح شده درمناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در خصوص ایران، گفت: این موضوع نشان دهنده قدرت و اهمیتی است که کشورمان در عرصه های بین المللی دارد و به همین دلیل باید مطمئن باشیم که دشمنان در قبال کشورمان بیکار نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی علی رغم همه فشارها، اقدامات دشمنان به صورت واضح و مستقیم مشخص بود، افزود: امروز دشمنان در تمامی زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیرساختی به دنبال ایجاد چالش برای کشورمان هستند و از هیمن رو اگر رویکرد پدافند غیر عامل در مدیران وجود نداشته باشد، یک لحظه هم نمی توان کشور را اداره کرد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شیوع کرونا یک رزمایش بزرگ پدافند غیر عامل برای دستگاه های اجرایی محسوب می شود، تصریح کرد: در اجرای تمامی پروژه های بزرگ، باید مطالعات پدافند غیر عامل پیوست شود، در غیر این صورت پروژه های تصویب نهایی نمی شوند که این موضوع نشانگر اهمیت این موضوع است.

فتح اللهی ادامه داد: توجه به اصول پدافند غیر عامل، تنها مختص به امور زیرساختی و اقتصادی نیست، بلکه دستگاه های فرهنگی نیز باید در حوزه های  فرهنگی و اجتماعی به همه جوانب امر در زمینه پدافند غیر عامل توجه جدی کنند.

وی توجه جدی دستگاه های اجرایی به افزایش میزان رضایتمندی مردم را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در صورتی که دستگاه های اجرایی بتوانند مردم را در اجرای برنامه های راهبردی خود همراه کنندف بزرگترین اتفاقات در سطح شهرستان رقم می خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه