دستگیری اخلالگران در نظام اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: ۲۴ نفر از کسانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی شده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری اخلالگران در نظام اقتصادی

به گزارش ۸دی، سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: ۲۴ نفر از کسانی که در بازار طلا به عنوان معاملات فردایی و کاغذی باعث اخلال در نظام اقتصادی و افزایش قیمت طلا شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: ۴ نفر از این افراد هفته گذشته و ۲۰ نفر نیز روز گذشته در دام ماموران پلیس امنیت اقتصادی گرفتار شدند.سرهنگ گودرزی افزود: با هماهنگی که با بانک مرکزی و دادسرای اقتصادی انجام شد فعالیت کسانی که به عنوان معاملات فردایی و کاغذی انجام می‌شود، تخلف صنفی محسوب نمی‌شود و اینگونه معاملات غیرقانونی است و برخورد قضایی خواهد شد.وی گفت: در این معاملات، طلایی معامله نمی‌شود و طلایی اصلا وجود خارجی ندارد بلکه هرگونه معامله به صورت کاغذی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت افزود: در بررسی‌های انجام شده گردش حساب این افراد بالای هزار میلیارد تومان بوده است و در اصل در اینگونه معاملات هیچ خدمتی در بازار ارائه نمی‌شود، اما موجب افزایش قیمت طلا در ماه‌های گذشته شده است.

سرهنگ گودرزی گفت: در یک طرف این افراد به عنوان فروشنده طلا وجود دارد و در طرف دیگر مردم هستند که به هیچ عنوان سودی دریافت نمی‌کنند و معمولا متضرر می‌شوند.

وی از مردم خواست به هیچ عنوان در این گونه معاملات وارد نشوند، زیرا علاوه بر از دست دادن مالشان، اینگونه معاملات غیرقانونی محسوب می‌شود.

سرهنگ گودرزی افزود: اینگونه معاملات معمولا در فضای مجازی و همچنین در دفاتری که راه اندازی کرده بودند، رد و بدل می‌شود.

کشف ۲۲ تن روغن خوراکی دپو شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ: یک انبار حاوی ۲۲ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و پلمب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه