در جلسه شورای شهر رشت چه گذشت؟!

«ایرج نوذری» مشاور فرهنگی شورای شهر رشت شد/ ذاکری: بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارها در ممانعت از ورود مسافران به گیلان

بهراد ذاکری با انتقاد از عملکرد مدیران استان در اتخاذ تصمیمات به موقع در ممانعت از ورود مسافران به گیلان، گفت: مسئولان نسبت به کنترل و محدود کردن سفرهای غیرضروری مسافران به استان بی توجه هستند.

«ایرج نوذری» مشاور فرهنگی شورای شهر رشت شد/ ذاکری: بی توجهی مسئولان نسبت به هشدارها در ممانعت از ورود مسافران به گیلان

به گزارش ۸دی، در صد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر رشت، «ایرج نوذری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با رأی اعضای شورا به عنوان مشاور فرهنگی این شورا انتخاب شد.

نوذری با حضور در صحن علنی شورا شهر رشت با اشاره به علاقه خود به شهرهای شمالی کشور، گفت: متولد تهرانم اما با این شهر مأنوس هستم و روزهای زیادی را در این شهر سکونت دارم.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه که از دستم برآید بیش از تهران برای این شهر انجام خواهم داد، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در این حوزه فعالیت‌های مؤثری انجام دهم.

«بهراد ذاکری» عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با هشدار مجدد نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان گیلان اظهار کرد: شهروندان مکررا از نمایندگان خود در شورا می خواهند که نسبت به اعمال محدودیت در ورود مسافران به رشت اقدام کنند در حالی که این مهم در اختیارات قانونی شورای شهر نیست.

وی با انتقاد از عملکرد مدیران استان در اتخاذ تصمیمات به موقع در ممانعت از ورود مسافران به گیلان در تعطیلات رسمی افزود: ظرفیت بیمارستان ها پر است و با وجود نبود امکانات بیشتر، هیچ تصمیمی درباره کنترل، نظارت و محدود کردن سفرهای غیرضروری مسافران به رشت و استان صورت نمی گیرد.

این عضو شورا ادامه داد: بارها با ارسال نامه، تذکر و هشدار به مقامات رده بالای استان، خواستار اعمال محدودیت ها برای سفر به گیلان و همینطور بسته شدت مدارس شدیم اما تاکنون هیچ توجهی به این درخواست ها و هشدارها از سوی مدیران استان نشده است.

ذاکری خواستار دورکاری کارکنان شهرداری برای حفظ سلامت آنها و مردم در سطح سازمان ها و مناطق شهرداری شد و تاکید کرد: با توجه به تشدید شیوع بیماری کووید ۱۹ باید تمهیدات جدیدی برای نوبت های کاری کارکنان شهرداری اندیشیده شود تا هم سلامت کارکنان و هم سلامت شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند، حفظ شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یک شهروند عادی
با سلام با همه احترامی که برای جناب نوذری و مرحوم ابوی شان قائل هستم باید به حال این شورا متاسف بود.استان گیلان با داشتن این‌همه نخبه فرهنگی تحصیل کرده چه نیازی به ایشان دارد؟ استان گیلان و شهرستان رشت دارای مشکلات فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی و.... بسیار زیادی هست . بعنوان مثال: پیری جمعیت،مهاجرت،حاشیه نشینی،افزایش سن ازدواج،کاهش نرخ فرزند آوری،طلاق،نزاع و درگیری،ناپایداری ازدواج ،فساد اداری و.... تمام مسائل گفته شده نیازمند کارفرهنگی قوی ، منسجم و مستمر می باشد.حال حوزه تخصصی ایشان(بازیگری سینما و تلویزیون) و حوزه تحصیلی ایشان(کارشناسی ارشد زبان شناسی) چه ربطی به مسائل پیش گفته دارد؟!!!!! تا کی می خواهید به جای حل واقعی مشکلات شهر به این شوآف های عجیب و غریب روی بیاورید؟ فردای قیامت از خدا نمی ترسید؟ در این شهر نمی توان یک‌مانتوی مناسب برای خانواده پیدا کرد .خجالت بکشید. آن از انتخاب شهرداران تان.اینهم مشاور فرهنگی تان. حضرات شورا! ”و اتقوا یوما ترجعون فیه الی الله، ثم توفی کل نفس ما کسبت و هم لا یظلمون“(سوره مبارکه بقره: ۲۸۱) مهدی صاحب ساده کار
در حاشیه