دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

سپاه در حوادث کنار مردم است/ احداث هزار و ۱۱۸ واحد مسکن برای محرومان گلستانی

سردار حزنی با اشاره به اینکه سپاه در کنار مأموریت های اصلی خود در بحث محرومیت زدایی تلاش می کند، گفت: یک هزار و ۱۱۸ واحد مسکن برای مددجویان و محرومین در استان گلستان ساخته شد.

سپاه در حوادث کنار مردم است/ احداث هزار و ۱۱۸ واحد مسکن برای محرومان گلستانی

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار حزنی در مراسم افتتاح ۸۷ واحد مسکن مسکونی در مناطق سیل زده گمیشان گلستان که به همت بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان احداث و به بهره برداری رسید، اظهار کرد:  در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنیم در کنار مأموریت اصلی و اساسی که دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرزها و ارزش ها است بحث محرومیت زدایی، مردم داری و مردم دوستی در سرلوحه کار همه نیروها، قرارگاه ها، سپاه های استانی قرار دارد و در سراسر کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: سپاه از ارگان هایی است که اگر در کشور حادثه ای اتفاق بیفتد اگر اولین نهاد نباشد قطعا دومین نهاد است که وارد می شود و آخرین نفر هم خارج می شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص سپاه نینوا، گفت: سپاه نینوا تا به امروز هزار و ۷۱۰ پروژه عمرانی در این استان با کمک همه رده های سپاه اجرا و حدود ۳۴ هزار و ۴۶۴ برنامه غیر عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۹۰ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان انجام داده است.

سردار حزنی افزود: هزار و ۱۱۸ واحد مسکن برای مددجویان و محرومین در استان گلستان احداث شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه در کنار مأموریت های اصلی خود در بحث محرومیت زدایی تلاش می کند، گفت: رمز موفقیت ما مردمی بودن است، هر سازمانی با مردم باشد پایان ندارد و هر مسئولی با مردم باشد پایان ناپذیر است.

سردار حزنی ادامه داد: شایستگی ما در این است که اگر مردم از ما راضی باشند خدا از مت راضی است و مشکلات یکی پس دیگری حل خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه