رئیس مجمع نمایندگان مردم گیلان:

یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی موجب کاهش مشکلات مردم می شود

رئیس مجمع نمایندگان مردم گیلان گفت: یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی موجب کنترل شبکه ای و کاهش مشکلات مردم می شود.

به گزارش ۸دی،احمد دنیا مالی بااشاره به پروژه یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهارداشت: اساسا در استان هایی مانند گیلان و مازندران که روستا ها نزدیک به شهر ها و نزدیک به هم هستند این شرایط باعث کنترل شبکه ای روستا ها می شود.

وی تصریح کرد:  زمانی که شرکت آب وفاضلاب روستایی به صورت مستقل بودبا نارضایتی های مردمی اعم از قطعی آب و… مواجه بودیم اما با اجرای پروژه یک پارچه سازی برای مثال با یک خط لوله ده کیلومتری در غرب انزلی به راحتی تمام روستاهای این بخش را می توانیم به شبکه آب شهری متصل کنیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت روستا ها وبرشمردن نقش مهم آنان در تولیدات موردنیاز استان وکشور افزود:منابع تامین آب کشور قطعا باید با اولویت برای روستاها اختصاص داده شود تا بتوان ضمن جلوگیری ازمهاجرت روستاییان به شهرها ،بافت وساختار روستا ها را حفظ کنیم.

دنیامالی یاد آور شد:به طور کل در بیشتر روستاها چاهای ساده و متعدد وجود داشت و هزینه مخازن و نگه داری آنها بسیار سنگین بود و علاوه برآن آب آشامیدنی آنان نیز از کیفیت همانند آب شهری برخوردار نبود در چنین شرایطی قطعا یک پارچه سازی ومدیریت واحد راهکار مناسبی است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: یک پارچه سازی بسیار خوب است و امیدوارم در این شرایط آب روستایی بیشتر مورد توجه باشد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه