مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خبر داد:

تداوم نهضت کمک مومنانه در بقاع متبرکه گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از تداوم اجرای نهضت کمک مومنانه در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: از زمان آغاز مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار بسته ملزومات بهداشتی توسط بقاع متبرکه توزیع شده است.

تداوم نهضت کمک مومنانه در بقاع متبرکه گیلان

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام «ستار علیزاده»  اظهارداشت: نهضت کمک مومنانه و اهدای بسته های کمک معیشتی به خانواده های کم بضاعت همچنان به همت مراکز افق بقاع متبرکه و از محل عواید موقوفات در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه در شهرستان لنگرود یکصد بسته کمک معیشتی از محل عواید موقوفات و نذورات مردمی توسط مرکز افق آستان آقا سید محمد کیالایه تهیه و بین خانواده های بی بضاعت توزیع شده است، تصریح کرد: این سومین مرحله اجرای نهضت کمک مومنانه در آستان آقا سید محمد کیالایه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: به همت مرکز افق مسجد موقوفه طالبزاده رودسر نیز ۳۰۰ بسته کمک معیشتی آماده و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز ۳۰۰ بسته دیگر به همت خدام همین مرکز تهیه و توزیع شد، یادآور شد: این بسته ها از محل عواید موقوفات طالبزاده و باباخالکیاسری و با هزینه ۶۱ میلیون تومان تهیه شده است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: از زمان آغاز مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار بسته ملزومات بهداشتی با صرف هزینه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان و به همت مراکز افق بیاع متبرکه گیلان تهیه و بین مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: طی هشت ماه گذشته چهار هزار و ۵۰۰بسته کمک معیشتی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه