امام جمعه املش:

مذاکره با استکبار به بهانه عقلانیت ترسیدن از قدرت آمریکاست

امام‌جمعه املش با اشاره به عدم تصمیم درست مسؤولان برای حل مشکلات کشور گفت: مذاکره با استکبار به بهانه عقلانیت یعنی ترسیدن از قدرت آمریکا است.

مذاکره با استکبار به بهانه عقلانیت ترسیدن از قدرت آمریکاست

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ علی رنجبر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان املش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام علی (ع) اظهار کرد: طبق رهنمودهای رهبری راه‌حل مشکلات کشور در داخل قرار دارد.

وی با اشاره به عدم تصمیم درست مسئولان برای حل مشکلات کشور افزود: مذاکره با استکبار به بهانه عقلانیت یعنی ترسیدن از قدرت آمریکا و حل مشکلات داخلی کشور است.

امام‌جمعه املش با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته و بی‌منطق کالاها در بازار تصریح کرد: مردم از مسئولان در حل مسائل اقتصادی اقدام و عمل می‌خواهند نه اینکه فقط شعار بدهند واقعاً مردم از مسئولان برای حل مسائل اقتصادی چیزی نمی‌بینند و اگر سکوت می‌کنند برای احترام به خون شهدا و رهبر انقلاب است تا دشمن سوءاستفاده نکند.

وی با گرامیداشت هفته وقف گفت: سنت حسنه وقف صدقه جاریه است که با ترویج فرهنگ وقف و احیای موقوفات می‌توان در حل مشکلات نیازمندان و فقرا گام‌های مؤثری در جامعه اسلامی برداشت.

رنجبر با اشاره به هفته گرامیداشت انجمن اولیا و مربیان بیان کرد: این انجمن یک حلقه مؤثر در رشد تعلیم و تربیت بوده که می‌تواند مشکلات دانش آموزان را کم‌تر کند.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط بیشتر اولیا با معلمان در رشد تربیتی و علمی آینده‌سازان جامعه افزود: آموزش اولیا می‌توان به‌عنوان ستون بسیار مؤثر و مهم در تعلیم و تربیت موردتوجه قرار گیرد چراکه اولیا در بسیاری از مباحث آموزشی و پرورشی دانش آموزان از مدرسه جلوتر هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه