امام جمعه آستانه اشرفیه:

کمیاب شدن برخی ار ملزومات زندگی در کشور/نقش موثر افزایش پول ملی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور

امام جمعه آستانه اشرفیه با انتقاد از کمیاب شدن برخی ار ملزومات زندگی در کشور بیان کرد: اخیراً برخی از کالاها در کشور به دلایل نامعلوم کامیاب شده و این اتفاق برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست چون مردم در شرایطی نیستند که تحمل ایت وضعیت را داشته باشند.

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه برخی از مسئولان جمهوری اسلامی نباید چراغ سبز مذاکره به استکبار نشان دهند، اظهار کرد: کشور در شرایطی به سر برده که استکبار به دنبال مشاهده کوچکترین ضعف از جمهوری اسلامی است، لذا برخی از مسوولان نباید به آمریکا چراغ سبز نشان داده و آن کشور تروریست را گستاخ تر کند.

وی تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی را مقاومت و تکیه به ظرفیت های داخلی دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس مسئولان با تکیه بر توانایی های داخلی و نیروهای انقلابی توانستند بر قدرت های غربی و شرقی پیروز شده و اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را ندادند.

امام جمعه آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم توجه دولتمردان به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری تصریح کرد: مذاکره با استکبار به بهانه عقلانیت نمونه بارز ترس است زیرا این افراد در دوران دفاع مقدس هم اتاق فکری را تشکیل و‌ به عقلانیت ادامه جنگ تحمیلی را به صلاح نمی دانستند لذا تمامی مسوولان باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه و مشکلات و تحریکات استکبار را رصد کرده و دشمن را کوچک فرض نکنند.

طیبی با انتقاد از کمیاب شدن برخی ار ملزومات زندگی در کشور بیان کرد: اخیراً برخی از کالاها در کشور به دلایل نامعلوم کامیاب شده و این اتفاق برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست چون مردم در شرایطی نیستند که تحمل ایت وضعیت را داشته باشند.

وی با اذعان به نقش موثر افزایش پول ملی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری ارزش پول ملی باید حفظ و افزایش پیدا کند لذا دولت و‌ مجلس شورای اسلامی باید با اقدامات خود کشور را از این شرایط سخت خارج کنند.

امام جمعه آستانه اشرفیه یکی از مهمترین شاخصه های پیامبر (ص) را اخلاق نیکو دانست و گفت: پیامبر (ص) نمونه اخلاق در جامعه بشری بوده و به واسطه همین ویژگی بسیاری از افراد به دلیل اخلاق حسنه حضرت محمد (ص) به دین اسلام روی آوردند.

طیبی با اشاره به ویژگی های مومنان از دیدگاه پیغمبر افزود: صداقت گفتار، وفا به عهد، امانت داری و اخلاق حسنه از جمله مهمترین ویژگی های مومنین از دید پیغمبر خاتم (ص) است لذا مردم باید به این ویژگی ها توجه کرده و در زمره یاران امام زمان (عج) قرار گیرند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه