فرماندار آستارا تاکید کرد؛

دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بحران احتمالی برف و باران آماده شوند

فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان برای مهار آب ‌گرفتگی‌ها و مشکلات ناشی از بارش‌های احتمالی برف سنگین و باران شدید در زمستان پیش رو آمادگی لازم را داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بحران احتمالی برف و باران آماده شوند

به گزارش ۸دی،عباس صابر عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران آستارا در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه پیشگیری، مقابله و بازسازی بعد از وقوع بحران باید به طور جدی مورد توجه دستگاه های امدادرسان قرار گیرد، اظهار کرد: بحران و حادثه، زمان و مکان مشخص ندارد و قصور در خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: مطابق پیش بینی هواشناسی، امسال شاهد سرمای زودرس و افزایش بارش ها خواهیم بود و دستگاه های خدمات رسان با به کارگیری تجهیزات و امکانات برای مواقع بحرانی آماده باشند.

صابر افزود: طغیان برخی رودخانه ها در روستاهای آستارا در پی بارش های پاییزی با لایروبی برخی نقاط حساس توسط شهرداری و دستگاه های مرتبط مهار شود.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: باران شدید موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به محور آستارا – اردبیل می شود و راهداران و پلیس راه با آمادگی کامل جاده را برای تردد در تعطیلات پایان هفته آماده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه