فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

توجه به جلب مشارکت های عمومی برای حمایت از کانون ناشنوایان

با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های کانون ناشنوایان در ایجاد روحیه و توانمند سازی ناشنوایان گفت: توجه به جلب مشارکت های عمومی برای حمایت از کانون و توجه اجتماعی به حل مشکلات ناشنوایان از ضروریات است.

توجه به جلب مشارکت های عمومی برای حمایت از کانون ناشنوایان

به گزارش ۸دی،یونس محمودی در این دیدار با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های کانون ناشنوایان در ایجاد روحیه و توانمند سازی ناشنوایان،اظهارداشت: توجه به جلب مشارکت های عمومی برای حمایت از کانون و توجه اجتماعی به حل مشکلات ناشنوایان از ضروریات است.

وی با تاکید بر تدوین برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برای ناشنوایان اظهار داشت : معلولیت محدودیت نیست و این راهی برای شکوفا کردن استعداد های پنهان این افراد است.

فرماندار لاهیجان  ناشنوایان را جامعه بزرگی برشمرد و گفت: یکی از دلایل مهم اجرا نشدن حقوق مربوط به معلولین عدم اطلاع رسانی درست در مورد این حقوق است.

وی در این جلسه اظهار داشت: رشد و شکوفایی استعدادهای انجمن ناشنوایان شهرستان همچون سایر اقشار جامعه باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای جامعه هدف ناشنوایان نیز شرایط و موقعیتی فراهم شود تا این عزیزان با کمترین مشکلات بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه