فرمانده انتظامي بندرانزلی خبر داد:

جمع آوری و دستگیری ۳۱ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۲۷ معتاد متجاهر و ۳ خرده‌فروش موادمخدر، جمع‌آوری و دستگیر و یک کیلو و ۴۹۵ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

جمع آوری و دستگیری ۳۱ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر در بندر انزلی

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی” در تشریح این خبر اظهارداشت: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۳ روز در سطح شهرستان بندر انزلی اجرا شد.
وی با اشاره به دستگیری ۳ خرده‌فروش موادمخدر در این مدت افزود: از این افراد یک کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک و ۲۲۵ گرم سایر موادمخدر نیز کشف شد.
سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در راستای پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر، ۲۷ نفر از این افراد جمع‌آوری و به مقام قضائی و کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌شود خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ برخورد کرده و با همکاری دستگاه قضائی اجازه جولان دادن به آنها را نخواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه