مدیرکل صدا و سیمای گیلان:

آموزش موجب کاهش خسارات و حوادث ترافیکی خواهد شد

مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت: آموزش محور توسعه و اعتلای جامعه است و در مقوله ترافیکی موجب کاهش خسارات و حواث ترافیکی خواهد شد.

آموزش موجب کاهش خسارات و حوادث ترافیکی خواهد شد

به گزارش ۸دی، “محمدباقر باقرزاده” تولید و پخش برنامه‌های مستند هشداری و آموزشی با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی برای اصلاح رفتارهای پرخطر به ویژه رانندگان جوان و موتورسواران را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهارکرد: رسانه ملی در کنار آموزش، موضوع مطالبه‌گری را نیز دنبال خواهد کرد و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسی پلیس از سایر سازمان‌های دخیل در ایمنی ترافیکی مسئولیت‌خواهی می‌کند.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکز گیلان ضمن تاکید بر گسترش و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های فی مابین در خصوص آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک آحاد جامعه گفت: آموزش محور توسعه و اعتلای جامعه است و در مقوله ترافیکی موجب کاهش خسارات و حواث ترافیکی خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این دیدار گفت: در سال‌های اخیر توفیقات بسیار خوبی در کاهش حوادث و جانباختگان تصادفات رانندگی در کشور حاصل شده که این مهم در کنار اقدامات ترافیکی و انتظامی پلیس و سایر نهادها مسئول در چرخه حمل و نقل، مرهون همکاری رسانه‌ها خصوصاً رسانه ملی بوده است.
وی افزود: رسانه ملی با درک درست از شرایط تصادفات و خسارات مادی و معنوی آن همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای به حداقل رساندن تصادفات، با پخش برنامه‌های آموزشی در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی جامعه، رسالت خود را پیگیری می‌کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: با توجه به تغییر ملوس شرایط جامعه و حضور پر رنگ فضای مجازی و رسانه‌های نوظهور، رسانه ملی توانسته جایگاه ویژه‌ خود را بین مخاطبان و مردم حفظ کند و این مهم با تغییر رویکرد و بهبود کیفیت برنامه‌ها ایجاد شده است.
سرهنگ طالبی ادامه داد: در حوزه ارتقاء سطح دانش ترافیکی، تولید و پخش برنامه‌های مستند هشداری و آموزشی و پوشش خبری حوادث و وقایع ترافیکی باید از تکنیک‌های جدید و ریتم تند و سریع استفاده شود تا با استقبال و پیگیری مخاطبان همراه شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با ابراز امیدواری نسبت به تعامل بیشتر دو مجموعه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان آمادگی هرگونه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان در موضوعات مختلف را دارد و امیدواریم این همکاری منجر به افزایش ایمنی معابر استان شود.
در پایان جلسه طی حکمی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان، دکتر “محمد‌باقر باقرزاده” به علت تلاش و فعالیت گسترده در راستای ارتقاء فرهنگ رانندگی و التزام شخصی به قوانین و مقررات رانندگی به عنوان سفیر فرهنگ ترافیک معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه