امام جمعه آستانه اشرفیه:

کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می‌شوند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بزودی برخی کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می‌شوند، گفت: رژیم آل سعود در منجلاب سیاسی فرورفته و دارای مشکلات فراوانی است لذا این توافق یک تنفس مصنوعی بوده و کشورهای آزادی‌خواه منطقه به‌زودی کشور بحرین،  امارات و رژیم آل سعود  را از این کار پشیمان می‌کنند.

کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می‌شوند

به گزارش ۸دی،حجت السلام احمد طیبی یکی از مصادیق صداقت را صادق بودن با مردم عنوان و اظهارداشت: انسان از روی منافقانه و فریب با مردم برخورد نکند.
وی تصریح کرد: یکی از آسیب های نظام و کشور ماست کسانی که موقعیتی را در این جامعه بعنوان عضو شورای شهر، نماینده مجلس و رئیس جمهور با مردم صحبت کنند آنچه که واقعیت را بیان نمی کنند.
امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه عده ای به حق گویند انقلاب ما مشکل ندارد بلکه انتخاب ما مشکل دارد، افزود: یک بخش عمده انتخاب به انتخاب شوندگان بر می گردد که باید از روی صداقت و صادق بودن با مردم صورت گیرد.
وی از مردم خواست با توجه به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی در جامعه امسال مردم بصورت ویژه در جشن عاطفه شرکت کنند تا ۲۰ مهر این کمک ها جمع آوری شود که دانش آموزان ما از این نعمت مالی محروم هستند، عدالت آموزشی در خصوص اینها هم پیاده شود که از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

حجت اللسلام طیبی با اشاره به اضلاع توافق برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو سه ضلع این اتفاق هستند زیرا ولیعهد رژیم آل سعود بقای حکومت خود را در ابقاء ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا دانسته و از هر راهی برای انجام این کار استفاده می‌کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بزودی برخی کشورهای عربی منطقه از توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان می‌شوند، تصریح کرد: رژیم آل سعود در منجلاب سیاسی فرورفته و دارای مشکلات فراوانی است لذا این توافق یک تنفس مصنوعی بوده و کشورهای آزادی‌خواه منطقه به‌زودی کشور بحرین،  امارات و رژیم آل سعود  را از این کار پشیمان می‌کنند.

طیبی با گله‌مندی از وعده و شعارهای غیرواقع برخی از در سال‌های متمادی، افزود: برخی از مسئولان در دولت اتاق فکری تشکیل و در آن اتاق فکر شعارهای مختلفی انتخاب تا برخی از مردم و جوانان نسبت به انقلاب بدبین شوند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه دفاع مقدس را یک الگوی کامل مقاومت در بین جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد ولی آثار مؤثر بسیار خوبی در کشور داشته و جمهوری اسلامی را به یک خودکفایی رساند به‌طوری‌که هیچ قدرتی فکر تجاوز به ایران را در ذهن خود عبور نداده و این از مهم‌ترین آثار هشت سال دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام طیبی ادامه داد: در عرصه نظامی و تسلیحات ما پیشرفتی داریم که امروز دشمن می گوید یکی از چیزهایی که باید در مورد آن مذاکره کنیم بحث موشک است از برکات جنگ تحمیلی است و برای کشور به ارمغان اورد و هیچ دیوانه ای جرات نمی کند به کشور ما حمله کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه