فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی :

بیش از ۴۵۰ بسته لوازم التحریر در بندر انزلی توزیع می شود

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی از توزیع ۴۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۱۶۰ هزار تومان همزمان با هفته دفاع مقدس در بندرانزلی خبر داد.

بیش از ۴۵۰ بسته لوازم التحریر در بندر انزلی توزیع می شود

به گزارش ۸دی،« مهدی صفاتی» امروز با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس از توزیع افزون بر ۴۵۰ بسته لوازم التحریر در بندر انزلی خبر داد.

وی ارزش ریالی هر بسته را ۱۶۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این بسته ها شامل دفتر، خودکار، مداد رنگی و … است که ۳۱ شهریور همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های بسیج محلات و در بین افراد نیازمندی که شناسایی شدند، توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی در ادامه افزود: اولین روز از هفته دفاع مقدس با رژه موتوری یگان های نظامی و انتظامی که از سپاه انزلی شروع و به گلباران گلزار و مزار شهداء ختم می شود.

صفاتی در خصوص برگزاری یادواره شهداء با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط خاص کرونایی نیز گفت: امسال یادواره شهدا (گرامیداشت یاد و خاطره شهید نامجو و شهدای شهرستان ) در فضای باز گلزار شهداء با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی سپس با بیان اینکه یک یادواره شهدای متفاوت خواهیم داشت، متذکر شد: در این یادواره پایگاه های بسیج و معتمدین محل در هر محله جلوی در منزل یک شهید در گروه های حدود ۱۵ تا ۲۰ نفری و در فضای آزاد یادواره شهید را برگزار می کنند.

صفاتی همچنین از اجرای طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان در یکی از محلات کم برخوردار شهرستان انزلی خبر داد و افزود: این طرح باهماهنگی و همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان انزلی اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی اظهار داشت: امروز مسابقه قایقرانی بسیج استان گیلان نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حدود ۶۰ ورزشکار در بندرانزلی برگزار شد.

 صفاتی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۹ ماده و چهار رشته کایاک، کانو کانادایی، روئینگ و تورینگ و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، امید، جوانان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته مدال، لوح و جایزه اهدا شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه