فرماندار صومعه سرا:

بانک‌ها واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را به چرخه تولید برگردانند

فرماندار صومعه‌سرا با تأکید بر اینکه بانک‌ها در راستای فعال کردن واحدهای تعطیل باید اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: باید بخش‌های تولیدی راکد و واحدهای اقتصادی، امسال به چرخه تولید برگردانده شوند.

بانک‌ها واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را به چرخه تولید برگردانند

به گزارش ۸دی،سید جلال سید محمدی امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در سالی که به گفته مقام معظم رهبری جهش تولید عنوان گرفته دستگاه‌ها با رویکرد اقتصادی در جهت تحقق اهداف توسعه  تولید حرکت کنند.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم باید رأس امور مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: فعالیت‌های دستگاه‌ها با تمام قدرت در راستای تحقق برنامه‌های اداری و ایجاد رضایت‌مندی مردم تداوم داشته باشد.

فرماندار صومعه‌سرا با تأکید بر اینکه بانک‌ها در راستای فعال کردن واحدهای تعطیل باید اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: باید بخش‌های تولیدی راکد و  واحدهای اقتصادی، امسال به چرخه تولید برگردانده شوند و این اقدام زمینه را برای اقتصادی پویا، تولید و ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان بیکار شهرستان فراهم می‌کند.

سید محمدی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌ها باید به نحو احسن مدیریت شود، تصریح کرد: نباید انجام فعالیت‌های عمران شهری موجب عدم رضایت مردم شود و پروژه‌ای که مدت‌ها در حال اجرا است باید بلافاصله پس از اتمام پروژه‌ها عمرانی و خدماتی در سطح شهر، آن منطقه مرمت و بازسازی شود تا رضایت‌مندی جامعه را فراهم کند.

وی با انتقاد از عرضه نان بی‌کیفیت و تعطیلی پی‌درپی برخی از واحدهای نانوایی در سطح این شهرستان بیان کرد: باید با نانوایی‌هایی که اقدام به تعطیلی خودسرانه می‌کنند به‌صورت جدی برخورد و سهمیه آردشان به واحدهایی که کار می‌کنند تعلق یابد.

سیدمحمدی با بیان اینکه اقدامات جزیره‌ای برخی از کارمندان ادارات نشان‌دهنده ضعف مدیریت در آن دستگاه است، گفت: شخصاً پیگیر این موضوع هستم و باید همه مدیران بدانند مردم خط قرمز و ولی‌نعمتان ما هستند که در امر خدمت‌رسانی به آنان باید شتافت و مردم را با بروکراسی‌های اداری سرگردان و بی‌نصیب از تحقق اهدافشان نکرد.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که مردم در فشار اقتصادی هستند ارتزاق عمومی و توجه به معیشت، موضوع مهم جامعه و نظام مدیریتی است، تصریح کرد: نظارت و کنترل بر بازار اقدام لازمی است  که از متولیان این امر  خواستارم انجام شود و با گران‌فروشی‌هایی که به‌صورت جهشی رخ می‌دهد، برخورد شود تا اطمینان خاطر در افکار عمومی مبنی بر کنترل و نظارت بر بازار توسط مسؤولین ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها با رویکرد اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری در جهت تحققجهش تولید  حرکت کنند، افزود: در راستای حمایت از تولید داخلی نباید فقط شعار دهیم و ما مسؤولین باید آغازکننده این حرکت باشیم و از  فعالیت‌های اقتصادی داخلی برای رونق تولید حمایت کنیم.

افتتاح ۲ مدرسه و یک درمانگاه شبانه‌روزی مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه صومعه‌سرا نیز در این جلسه از افتتاح دو مدرسه دخترانه و پسرانه مزین به نام حاج قاسم سلیمانی در صومعه‌سرا هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های چهلمین سال هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما پیروز هستیم» از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه در سطح شهرستان صومعه‌سرا انجام می‌شود.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است،  گفت: در ۴۰ سال پیش استکبار جهانی با اجیر کردن صدام برای زمین زدن کشور نوپای ما تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند اما رزمندگان غیور عرصه جهاد و شهادت تمام سناریوهای استکبار جهانی را بر نقش بر آب کردند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه