لزوم توجه مسئولان آموزش و پرورش به تهذیب در کنار تحصیل دانش آموزان

امام جمعه رودسر با تاکید بر لزوم توجه مسئولان آموزش و پرورش به تهذیب نفس در کنار تحصیل دانش آموزان گفت: تحصیل بدون تهذیب دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور ،خطر بزرگی برای آینده انقلاب است.

لزوم توجه مسئولان آموزش و پرورش به تهذیب در کنار تحصیل دانش آموزان

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام تقی روحانی در مراسم زنگ آغاز تحصیلی جدید به صورت نمادین در مدرسه شهدای آزادی ، اظهار کرد: خدا را شکر که امروز به رغم بیماری عالم گیر کرونا شاهد حرکت عظیم علمی در کشور هستیم.
وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی هر سال در کمال امنیت ، آسایش و آرامش در کشور به صدا در می آید، افزود: این امنیت و آرامش را مدیون هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام هستیم که هر سال آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس عجین بود و امسال ۱۵ روز جلوتر سال تحصیلی جدید آغاز شده است.
امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم از جان خود گذشتند تا امنیت کشور تامین و فرزندان این سرزمین با آرامش به تحصیل بپردازند، تصریح کرد: امسال سال تحصیلی با بیرق یا حسین(ع) آغاز شده و با یا زینب(س) ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان آموزش و پرورش به تهذیب نفس در کنار تحصیل دانش آموزان گفت: تحصیل بدون تهذیب دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور ،خطر بزرگی برای آینده انقلاب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه