سرپرست بازرسي فرماندهي انتظامي گیلان خبرداد:

دست رد پلیس به رشوه ۲۷ میلیونی در رودسر

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۲۷ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌‌شناس بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

دست رد پلیس به رشوه ۲۷ میلیونی در رودسر

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین محمدپور” در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران بخش انتظامی چابکسر شهرستان رودسر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی ، یکی از محل‌های توزیع موادمخدر را در این شهرستان شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی طی بازرسی از منزل متهم ۱۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه، ۷ گرم هروئین، ۷ عدد آلات و ادوات استعمال موادمخدر و یک دستگاه ترازوی توزین مواد کشف شد افزود: در این رابطه متهم ۵۲ ساله توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و در فرآیند رسیدگی به پرونده برای رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۲۷ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران انتظامی پیشنهاد داد.
سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه